De to serviceridderne er væpnet med varer fra eget arsenal. Jon Pedersen fra Narvesen kiosken i Amfis inngangsparti stiller med et glanset magasin som skjold, og fekter med en lykkebringende Firkløver. Henrik Nærdal fra 7-Eleven i Kirkebakken baner seg vei til oppgjøret med kruttsterk kaffe av egen blend, og en varm, vinnende panini. Begge har styrken fra fornøyde kunder i ryggen. To av Arendals beste servicemenn er klar til innsats.
Det gjelder å holde på smil og stil i kampens hete. Service med et smil er de fryktløse kjøpmenns sterkeste våpen, og de er ikke redde for å bruke det. Jon har vært norsk bollemester tre år på rad i sin servicekarriere. Henrik markerte seg i bybildet under TA SJANSEN i Pollen.

 

CONVENIENCE KULTUR
Henrik og Jon representerer stolte og effektive servicebedrifter som har kunden i fokus. Både 7-Eleven og Narvesen tilfredsstiller travle og bevisste forbrukere, folk som er på farten og gjerne sparer tid. 

Kunder etterspør tradisjonelle kioskvarer, aviser, kaffe og annen drikke, fersk mat og baker-varer. Narvesen og 7-Eleven kappes om å tilby konsumentene det mest moderne konseptet, og gi det beste tilbudet for folk underveis.
7-Eleven ble grunnlagt allerede i 1927 i Dallas, Texas, og har vært etablert i Norge siden den 13. september 1986, da den første butikken så dagens lys. I dag har 7-Eleven 80 butikker representert i Arendal og andre norske byer. Vareutvalget omfatter frozen yoghurt, kaffe og juicer, ferske boller og bagetter, og varm
mat som hamburgere, pølser og pizzastykker. Narvesen ble etablert i 1894 av gründeren Bertrand Narvesen. Den 120 år unge kioskspesialisten startet med lukekiosker.


Produktspekteret har utviklet seg fra aviser, blader, billigbøker og prospektkort til alle typer kioskvarer, mat og drikke, samt ulike serviceprodukter som tippespill, billetter og elektroniske tjenester. Narvesen har Norges største utvalg av norske og internasjonale aviser og magasiner, og bestselgende bøker.
Jon Pedersen og Henrik Nærdal har lang og god erfaring med butikkdrift. De er daglige konkurrenter og heltids kamerater i servicebransjen. Sammen kjemper Jon og Henrik for Arendal og arendalittene.
De vil ha folk til byen, liv i sentrum og fornøyde kunder i butikkene.